Hvad er historien bag macnyt.dk?
Man kan læse mere om macnyt.dk på denne side, som giver lidt historik om macnyt og dennes forgængere. Her kan du endvidere læse lidt om samarbejdspartnere og erkendeligheder (credits).
Hvordan sikres driften af macnyt.dk?
Macnyt drives og ejes af Palle B. Nielsen (alias "PowerPalle" på macnyt), der siden de tidlige 90'ere har stået for flere danske websites/communities om Apple og denne virksomheds produkter.
Macnyt finansieres af egen privat økonomi samt donationer, der uforpligtende støtter op omkring fælleskabet. - og de er alle værdsat.
Hvad er teknikken bag macnyt.dk?
Macnyt.dk drives af følgende overordnede teknologier, hvorpå alt er egenudviklet...:
Hvem er PowerPalle?
Svaret findes derude...
Hvorfor er donationer i € når man bruger PayPal ?
Hvor ser du det henne? Altså Euro-delen.
Når jeg skal betale via PayPal.
Jeg har ikke kunne finde en metode til at ændre det til DKK.
Heller ikke jeg, underligt.
Måske donationer skulle fremhæves lidt mere.. Lige nu er den gemt godt væk må man sige. Den kunne evt. komme med ind under Forum FAQ med sin egen artikel?
David Munch skrev:Måske donationer skulle fremhæves lidt mere.. Lige nu er den gemt godt væk må man sige. Den kunne evt. komme med ind under Forum FAQ med sin egen artikel?
God ide og hermed udarbejdet.
PowerPalle skrev:David Munch skrev:Måske donationer skulle fremhæves lidt mere.. Lige nu er den gemt godt væk må man sige. Den kunne evt. komme med ind under Forum FAQ med sin egen artikel?
God ide og hermed udarbejdet.
Som jeg altid siger til min kæreste: Jeg har KUN gode ideer! ....Hun er desværre ikke altid enig..
David Munch skrev:Som jeg altid siger til min kæreste: Jeg har KUN gode ideer! ....Hun er desværre ikke altid enig..
Jeg tror, at du har en god kæreste. Det er altid godt, at blive udfordret på sine holdninger (og idéer). Ved hun egentlig, hvordan du opfører dig herinde?