Jeg skal have lavet en god billedbog til familien og derfor søger jeg gode erfaringer og anbefalinger til steder, hvor jeg kan ... udvælge billeder, uploade billeder, placere billeder, skrive tekster på/ved billeder og meget mere ... for til sidst at få bogen produceret og afleveret i min postkasse, hvorefter jeg leverer min behørige betaling for produktet
Vi har altid brugt PIXUM, fin kvalitet, der er en del valgmuligheder at vælge i mellem
Vi har også været fint tilfredse med Pixums fotobøger.
For hvad det måtte være værd, vi er også utroligt tilfredse med Pixum, som jeg gerne vil anbefale
Tak for indspark i denne tråd. Værdsat.
Pixum er helt fin - har også brugt den selv. Vil anbefale at gå lidt op i papirkvalitet og vælg mat papir.
Blandt fotografer får Blurb også rigtig gode anbefalinger. Hvis man registrerer sig gør forarbejdet til en fotobog, og venter, kommer der ofte nogle ganske skarpe tilbud på pris. Skal man have lavet noget fra dag til dag, så har Pixum nok den bedste sammenhæng mellem pris og kvalitet. De tager også reklamationer uden bøvl.
(De "danske" fotobogstjenester benytter efter signende det samme labratorium til at fremstille bøgerne, så det er ofte et spørgsmål om app og pris, der skal afgøre dit valg).
Lasertryk har siden fotosjov.dk
Har fået lavet bøger og prints fra Apple, Pixum, digitalfotoversand.de og Lasertryk
Jeg vil til enhver tid bruge Lasertryk igen og igen (har nu fire bøger lavet hos dem)