Hvilken MKV til HEVC konverter bruger i til at trankode 4K videoer med?
VideoProc kan klare det, men den koster $
Tak, Jeg kikker på det :)
Handbrake
Kan kan ikke konvertere til HEVC 4K. Jeg har lige fiflet lidt med det
Har længe brugt en ældre udgave af denne her https://www.shedworx.com/smart-converter
vh
Ufomekaniker skrev:Kan kan ikke konvertere til HEVC 4K. Jeg har lige fiflet lidt med det
Det kan den skam sagtens. Der er enda flere standard presets til det du kan bruge.
David Munch skrev:Ufomekaniker skrev:Kan kan ikke konvertere til HEVC 4K. Jeg har lige fiflet lidt med det
Det kan den skam sagtens. Der er enda flere standard presets til det du kan bruge.
Der var løsningen! Fuck hvor godt! Tak for det. Den tager godt nok ca 30 timer at konvertere fra MKV til HEVC i 4K på en 2019 13" MacBook Pro. Men alligevel.... Vil du giftes?
Ufomekaniker skrev:David Munch skrev:Ufomekaniker skrev:Kan kan ikke konvertere til HEVC 4K. Jeg har lige fiflet lidt med det
Der var løsningen! Fuck hvor godt! Tak for det. Den tager godt nok ca 30 timer at konvertere fra MKV til HEVC i 4K på en 2019 13" MacBook Pro. Men alligevel.... Vil du giftes?
Jeg bliver upopulær hvis jeg har mere end én kæreste, så en gom/brud er nok ikke populært heller, selvom jeg ikke ved det med sikkerhed, så jeg er nok nød til at takke nej!
David Munch skrev:Ufomekaniker skrev:David Munch skrev:Ufomekaniker skrev:Kan kan ikke konvertere til HEVC 4K. Jeg har lige fiflet lidt med det
Jeg bliver upopulær hvis jeg har mere end én kæreste, så en gom/brud er nok ikke populært heller, selvom jeg ikke ved det med sikkerhed, så jeg er nok nød til at takke nej!
Godt svar, for ellers ville jeg også selv komme i problemer med konen!