Hej
Ifm. et et køb af et Apple produkt, så har jeg fået et års gratis Apple TV+ men er der nogen hale ved det mon?
Andre der har benyttet sig af den mulighed?
Næeee, men det er vel et selvfornyende abonnement, så du ska' vel bare huske at afmelde det inden der er gået et år....
Jeg har brugt det siden det startede i efteråret. Der er mange gode og stærke Apple+ produkter. Det er dem, der er gratis. Og så nød jeg at ”gense” Radiserne. Ny produceret. Jeg er ved endnu ikke om jeg fortsætter, når den gratis periode er overstået.
Jeg har købt en filmpakke en gang. Og jeg kan se dem “live” eller vælge at downloade dem.
Yes. En god film er fx The Banker
OK det lyder jo bare super. Jeg noterer at jeg meldte mig til i dag, og så skal jeg vel bare huske at opsige inden udløb af 11 måned for at være sikker. Tak.
Ja eller købe et nyt Apple produkt...
denstoredansker skrev:Ja eller købe et nyt Apple produkt...
Haha, den går desværre ikke. Tilbuddet kan kun benyttes én gang pr. kunde, de har dækket sig ind
Michael Rasmussen skrev:denstoredansker skrev:Ja eller købe et nyt Apple produkt...
Haha, den går desværre ikke. Tilbuddet kan kun benyttes én gang pr. kunde, de har dækket sig ind
Man kan vel strække den i lang tid, hvis man har en stor familie?