Jeg har selve købt diverse alternativer til Photoshop over det sidste år. Forleden så jeg at der var tilbud på Acorn 7, som ligner Photoshop ret meget. Jeg købte pakken og er ret glad for produktet - kendte det ikke i forvejen og ejer ingen aktier i foretagenet.
Så dette er blot et tips om et godt tilbud.
50% Rabat - nu 19.99 US Dollasser
Tak for tip. Har sendt link videre til to, som jeg tror, bliver glade for muligheden. God søndag
Jeg er så småt ved at gå fra mit abonnement på Photoshop CC til 92,50 incl moms hver eneste måned til Affinity Photo til 209,- en gang for alle. Kan købes i App Store.
Affinity kan stort set det samme som Photoshop.. kræver lidt tilvænning. Men er absolut ikke et Photoshop Light.
Kan klart anbefales som et alternativ.
Det er altid fedt at se alternativer til monopolet Adobe – tak for tippet.
Jeg har efterhånden så lidt gang i enkeltmandsfirmaet, at det er svært at forsvare de 450,- kroner om måneden som mit CC-abonnement koster, og overvejelserne vokser jo tættere jeg kommer på den årlige fornyelsesdato.
Det ville være fedt hvis man bare kunne vænne sig til GIMP. Open-source bliver bedre og bedre hele tiden.
Ulrik Hansen..
Hvis du også bruger Adobes IN DESIGN har Affinity et fremragende alternativ Affinity Publisher. Ligeledes til et engangsbeløb på 209,- i App Store.