Jeg har tilmeldt mig Apple Music fordi nu loves der bedre lydkvalitet. Jeg kunne også fint aktivere det på min iPhone, som var den første enhed jeg gjorde det på.
Men på min MacBook Pro 2019 kan jeg se mit udvalg, men jeg kan ikke få lov at høre det, fordi den skrive det her:
Jeg har internet, fordi problemet er på samme MacBook Pro 2019 som jeg skriver dette indlæg med. Og det kræver da internet at skrive dette site, skulle jeg mene. Den kan åbenbart ikke kontakte serveren, og det er noget jeg har forsøgt at få til at virke i en 3-4 dage nu. Spøjst, ikke?
Det er samme Apple ID på begge enheder. Og jeg skulle også gerne have det til at rulle, når på min Mac Pro 2013 og Apple TV 4K'er når jeg er kommet hjem igen.
Hvis i har været i samme udfordringer, hvordan løste i så problemet?
Prøv at logge ud og ind igen med dit Apple id på MacBook’en?
Det virkede sørme. Tak for hjælpen!
Det var godt :)
Selv tak ;)