jeg har 2 skærme tilsluttet min iMac 27 tommer. og spiller "Euro Truck Simulator 2" og vil gerne bruge dem alle i spillet. så jeg kan "se" ud af de 2 vinduer lidt som en bil ? hvordan gør jeg det med opsætning ? på forhånd tak
Uden at kende spillet, har du skærmene sat op som udvidet skrivebord? Og jeg forestiller mig at hvis spillet understøtter brugen af flere skærme, så er det i spillets indstillinger det skal ske.
Mvh Søren
Kan ikke helt gennemskue om du spiller Euro Truck Simulator 2 i macOS eller om du spiller det via enten BootCamp eller en virtual Windows?
(Kan ikke lige helt gennemskue om ETS2 overhovedet findes til Mac)
Hvis det er via Windows, så er vejledningerne i ovenstående besvarelse sikkert helt rigtige.
Hvis ETS2 findes til Mac og du spiller det via macOS, så er jeg ikke sikker på at konfigurationsmuligheder er de samme.
Jeg har selv været lignende process igennem med "Dirt Rally". Oprindeligt udvilket af Codemasters til PC (og div konsoller), men Mac udgaven er lavet af Feral Interactive, og har overhovedet ingen understøttelse af "multi montior" selv om PC udgaven fint understøtter flere skærme.
Jo, EuroTruck S 2 findes til Mac, jeg spiller det selv på iMac.
Kan dog ikke hjælpe omkring det stillede spørgsmål.