xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
402
164
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)
macnyt  /  forum  /  emne
Betingelser for iCloud
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)


132

1
21. august 2022 @ 21:16
Novice

i de sidste 5-6 uger får jeg pop-up besked på Apple TV4k tvOS 15.6, flere gange hver aften:

 “Nye vilkår og betingelser for iCloud. Inden du kan bruge iCloud på denne Apple TV-enhed skal du erklære dig enig i nye Vilkår og betingelser”.

alternativer er “vis vilkår” eller “ikke nu”.

hvis jeg vælger “vis vilkår” springer den direkte til Apple-ID og iCloud I indstillinger. Her kan jeg kun vælge Log ud. Vælger så Log ud og logger ind igen, men får ikke mulighed for at erklære mig enig i nye Vilkår. Er efterhånden ganske irriterende og jeg aner ikke hvordan jeg kommer videre.

iCloud foto er slået til og fungere glimrende

nogle gode bud?

Bamse
  4
0
  1952

2892

402
PallMei (Skribent)
22. august 2022 @ 11:37
Bit kongen

Ikke megen hjælp, men det lader til du gør det rigtige ud fra hvad jeg har kunnet finde. 

Min egen Apple Tv er ikke tilsluttet, så har ikke oplevet det personligt.


132

1
22. august 2022 @ 18:15
Novice

Kan se at der er en del andre på diskussions/Apple.com som skriver om samme problem men uden en løsning. Log in og ud hjælper ikke. Har også gen. 1 Apple TV 4 der jeg ikke får samme besked.

Bamse

2892

402
PallMei (Skribent)
22. august 2022 @ 20:36
Bit kongen
Bamse skrev:

Kan se at der er en del andre på diskussions/Apple.com som skriver om samme problem men uden en løsning. Log in og ud hjælper ikke. Har også gen. 1 Apple TV 4 der jeg ikke får samme besked.

Også det jeg så. Fandt en youtube video, men den stoppede før han loggede ind og godkendte, så lidt værdiløs. Prøv at kontakte apple support.


132

1
24. august 2022 @ 12:30
Novice

Har snakket med Apple Support og de var ikke til nogen større hjælp. Har nu nulstillet til fabriksindstillinger og håber på at det løser den irriterende afbrydelse. Tak @PallMei for at prøve at hjælpe.

Bamse