Har anskaffet en Mac Pro 2013 6.1, men kan ikke åbne den, da "Agree-funktionen" forbliver inaktiv, lidt frustrerende.
Der sidder en SSD 250 GB i, så jeg kan heller ikke bruge min backup fra eksisterende backup. Vil godt acceptere den, som medie til genetablering, men der er for lidt plads. Jeg har købt en større SSD, hvor systemet kan være på, som jeg skulle modtage på torsdag.
Det irriterer mig dog, at jeg ikke kan komme ind på computeren, som jeg både har købt og betalt. Der ligger åbenbart High Sierra, som styresystem, på den.
Er der en venlig sjæl, der ved noget om, hvad der er gået galt, og i bedste fald kan få mig forbi hurtlen. Jeg kan selvfølgelig vente til torsdag, men det løser jo ikke fejlen, jeg møder nu. Og jeg ved jo i bund og grund heller ikke om, det lykkes at 'tilbage kopiere' fra min backup, når jeg modtager den større harddisk.
Hvad er "Agree-funktionen"?
Google var min ven. Der er et link til en YouTube-video om problemet på Apple Discussions.
Kåret som bedste indlæg af trådens forfatter |
David Munch skrev:Hvad er "Agree-funktionen"?
Det er de dér lange licens-smører, hvor man skal scrolle ned i bunden og så klikke på Agree-knappen.
Den knap kan åbenbart finde på at greye-out, hvis den forrige bruger ikke er logget korrekt ud af iCloud, noget i den stil.
Hej Tonny, tusinde tak, du er, som altid, meget behjælpsom. Dit svar, min redning. Du har reddet min aften. Håber, jeg en gang kan få lov at gøre gengæld, hvis jeg nogensinde bliver så dygtig. Hav en god aften, Leif
Leif Korreborg skrev:Hej Tonny, tusinde tak, du er, som altid, meget behjælpsom. Dit svar, min redning. Du har reddet min aften. Håber, jeg en gang kan få lov at gøre gengæld, hvis jeg nogensinde bliver så dygtig. Hav en god aften, Leif
Jamen, det glæder mig da kun, at jeg kunne hjælpe.
Og jeg råber da på hjælp af og til, så du har da chancen for at gøre gengæld.
Det ville glæde mig at kunne hjælpe dig i nødens stund, en gang i fremtiden. Men så dygtig bliver jeg nok aldrig. Men jeg vil holde øje. Hav en god aften.