Hej
Jeg har en macpro fra omkring 2019/20 og den har på det sidste været lidt sær - to gange er den overnat fuldstændigt afladet selvom den var sat til en strømforsyning. Efter anden gang for 14 dage siden købte jeg en ny. I dag havde jeg sat den til backup pg opdagde lige at den ikke blev opladet. Batteriet siger normal status og var fuldt opladet 12.33 i går.
trin 1 - skift til et andet kabel og anden strømforsyning - strøm fra en mac skærm
trin 2 - genstart og forsøge SMC reset.
Ved trin 2 opdagede jeg at jeg kunne starte maccen ved at trykke på option ALENE.. Så opt+com+skift + start var lidt tricky..Andre smarte forslag- alle disse starter har bragt strømmen ned på 10%
mvh
Carl-Otto
COO skrev:Jeg har en macpro fra omkring 2019/20 og den har på det sidste været lidt sær - to gange er den overnat fuldstændigt afladet selvom den var sat til en strømforsyning. Efter anden gang for 14 dage siden købte jeg en ny.
Ny hvad? batteri? strømforsyning?
trin 2 - genstart og forsøge SMC reset.
Lykkedes det?
Ved trin 2 opdagede jeg at jeg kunne starte maccen ved at trykke på option ALENE.. Så opt+com+skift + start var lidt tricky..
Der står at den muligvis tændes, men der står også at den slukkes når du holder 4 taster nede.
https://support.apple.com/da-dk/102605
Andre smarte forslag- alle disse starter har bragt strømmen ned på 10%
Har du prøvet at lade via en af de øvrige usb-c porte i maskinen?
Har du kigget denne guide?
Lyder som et defekt batteri.